donderdag 7 mei 2009

Twitter, Social Netwerken en Music Online


Deze 3 dingen ga ik samen behandelen, omdat ik ze voor het Studiecentrum niet geschikt vind.
Ik heb wel een Twitter aangemaakt en vind het leuk om anderen te volgen, maar ben zelf niet zo mededeelzaam, in ieder geval niet online tegen iedereen. Nieuwsberichten kunnen we via onze nieuwe Studiecentrumsite beter bekendmaken dan via Twitter.

Sociale netwerken geldt hetzelfde voor, het zijn toch veel van die Ego-documenten, waar ik het niet zo mee heb.

En Music Online kan voor prive heel boeiend zijn, maar vanuit het Studiecentrum hebben we weinig muziek in de aanbieding, wat niet wil zeggen, dat het combineren van filmpjes met muziek niet heel goed werkt.

1 opmerking:

Lewi zei

Gerard Bierens gaf een leuke reactie op mijn bericht op mijn blog over last.fm. Ik moet zeggen dat ik best iets zie in zijn opmerking, dat we van de interface van last.fm best wat zouden kunnen leren als bibliotheek. Wat zou jij daarvan denken.