dinsdag 10 maart 2009

Widget HAN-Quest in Scholar of E-place plakken

Ga naar http://specials.han.nl/themasites/studiecentra/ , klik bij de paarse widget van HAN-Quest op ‘Copy me’. Klik op het plusje van ‘Copy Embed Code’. Klik op de groene Copy-knop.
Ga naar E-place, kies in het menu rechts boven onder ‘Gedeelde pagina wijzigen’ of ‘Mijn pagina wijzigen’, ‘Webonderdelen toevoegen’aan en vervolgens ‘Bladeren’ . Kies in de blauwe Webonderdelenlijst ‘Webonderdeel Inhoud’ (kan op pagina 2 staan) en klik op de knop ‘Toevoegen’. Ga naar Webonderdeel Inhoudseditor ( boven links) en volg de link ‘opent U het werkvenster’. Klik in het menu rechts op de knop ‘Broneditor’. (Niet RFT-editor, zoals je zou denken). Plak met Ctrl V de Url van de Widget in het lege veld en klik op Opslaan. Tussentijdse schermen met beveiligingsinformatie beantwoord je met ‘Ja’.

1 opmerking:

Irma zei

Mooie beschrijving heb je gemaakt. Is het een idee om dit bericht ook in de nieuwsberichten van de studiecentra op te nemen? Lijkt mij heel zinvol. En ik wil 'm wel overnemen voor de MB-berichten van mijn opleiding. Vind je dat goed?
Groetjes, Irma