maandag 16 maart 2009

Delicious



Ik had al een jaar lang een Delicious-account. Ik heb er al aardig wat bookmarks in bewaard, die zou ik nu eigenlijk moeten opschonen.
Handig vind ik het bundelen van bookmarks in tags en van tags wederom in bundles. Dit lijkt een kringloop, maar is het niet.
Mijn doel is het delen van bookmarks met de opleidigen waar ik voor werk.
Je kunt als je een bookmark toevoegd in de tag de naam van een andere gebruiker invoeren: for:auser , vervolgens vindt deze gebruiker de bookmark in zijn inbox. Nog handiger: als de betreffende gebruiker aan je network is toegevoegd, komt hij/zij in beeld bij het opslaan van de bookmark onder het tabblad People.
Dit was nu weer een beetje technisch, ik lijk een voorkeur te ontwikkelen voor handleidingen...

1 opmerking:

Lewi zei

Als je daar goed in bent, waarom niet ;-)